annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

beautiful.

Kategori: Allmänt

lördag äntligen :) och imorgon fyller jag heela 21 ;D
idag blir det nog till att passa min brors hund så han kan dra ut. ska även grejja lite hemma, då mamma och Kjell ska bort och fira Bertil som fyller 65, fast han fyller på onsdag.

Fredagen spenderade jag med Ida babe. :) vi kollade på Idol ;D Calle är ju bara så bääst :D Älskaaart :D pratade gjorde vi med en del, gick till affären och hyrde film ;D haha sååå kass film asså. Sjuuukt. haha. vi båda var överens om att det nog vart en av dom sämsta filmerna vi sett. haha. usch usch. och heelt plötsligt tog den slut bara sådär ungefär ;D hahaha. kaaaasst värre. kommer inte riktigt ihåg vad den hette men något med burn after tror jag. haha ialla fall skulle det vara en thrillerkomedi. haha. men vart ialla fall trevligt att vara med min lilla Ida pingla ;D Loooove :D

lyssnar på ääälskade Akon :D vad skulle man gjort utan musik asså. ääälskar musik kanalerna med utom när det blir massa reklam och skit eller dååålig musik :D haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: