annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Down.

Kategori: Allmänt

15 oktober :)
kaaallt ute. Kaallt överallt. haha. Jennie och Offe tog nästan död på mej inatt, dom hade ställt upp altandörren för det vart varmt för dom när dom la sig, så vaknade jag i natt av att det vart rena istiden i rummet, dom bara sov som ingenting medans jag frös som faan, så fick stänga dörren men tog ett tag innan det blev varmt igen. uuuusch. igår vart jag ute på en promenad med Sabine och Zita :) Mkt trevligt. Vi gick i ungefär 1,5 timma. göttans. Idag ska jag ut och gå igen, fast med Daniel och Zita, Sabine kanske skulle följa med. :) Gött att vara ute och gå :D Ska även en sväng till Överby idag. Köpa en sån pilates boll eller vad det heter ;D haha ska jag hoppa omkring på den :D haha.

Beställde massa kort för någon dag sen, så jag hoppas dom kommer imorgon :D Älskar att ha massa kort som man kan hänga upp och sätta i album :D Beställde även kläder :D Ooooh ääälskaaaa :D Beställde ett par byxor och en keps åt min bror med ;D som han får i tidig julklapp :D Snygga soom faan enligt meej :D yeeeepp :D:D:D

Får ta och städa upp på rummet idag med :) tror även Jennie skulle köra upp en del saker till huset så vi blir av med lite av det också ;P gööööött . :) Ska ta och tvätta mina gardiner med :D så dom luktar gott :D hade också tänkt mej att måla på min altandörr, något fiint :D kommer bli sååå braa :D:D Mouhahahah :D:D

Old pic.

Sabine och Jaag ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: