annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

you make me wanna.

Kategori: Allmänt

nu märks det att hösten är här. massa regn och mörka dagar. men innan man vet ordet av så är det nytt år och sommaren på väg igen. tiden går oerhört fort tycker jag.

just nu sitter jag och lyssnar på Ne-Yo, jäääävligt bra är han må jag då säga :) Älskart ;D
hans texter är grymt bra. yees yees. förut så träffade jag min älskade lilla Ida och hennes kusin Elin :) trevligt värre. Ida hade vart på Överby så hon hade köpt en present till mej :D fick den idag bara för att hon inte kan vänta med att ge sina presenter när hon väl köpt dom :) och jag är la inte den bästa personen på att vänta med att få dom ;D haha. men ialla fall så fick jag dekorationer till naglarna :D precis som jag ville ha :D så det blev jag mkt happy happy för :D slipper jag ju köpa det själv :D Ida är allt en mkt söööt tjej och jag äääälskar henne :D så ere :) jag ska även göra ordning henne till halloween då hon ska till Lipz, så får hoppas jag får till det riktigt bra då ;D

fick reda på av Jennie förut att huset ska vara klart till den 14:de så får hoppas det blir det med så hon kan flytta ur alla sina saker härifrån. nu hade hon även ändrat sig så hon ska ta med sin säng så nu blir det till att köpa en soffa någon dag. Jooobbigt ;D Men men det blir nog bra med det också ;D allt går att lösa ungefär.

just ja, jag har bestämt mej för att inte dricka på heela oktober månad :P så får se hur detta går. har ialla fall klarat mej till nu och känner ingen direkt lust att göra det heller. skiit braaaa. vääärsta duuktig är jag :D meeeen sen när november kommer då får det vara nog med det ;D november kommer bli en braa månad.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: