annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

I got a feeling.

Kategori: Allmänt

Gick upp för en liten stund sedan, usch sov nog för länge har fått huvudvärk. Men vart uppe en liten stund i morse med bara för att Jennies alarm gick på.

Igår runt elva så messade Ida att vi kunde gå ut och röka en snabb cigg, men den ciggen tog rätt låång tid ändå, cirka 2 timmar satt vi ute och bara pratade om massa. Ida hade vart ute och övningskört tidigare på dagen, och hennes pappa hade köpt en liten bil som hon kunde göra detta i, så nu är hon helt glad och vill bara ha bilen, vilket jag tror hon antagligen kommer få. Körningen gick bra för henne och jag hoppas den går minst lika bra på hennes första körlektion på torsdag tror jag det var :) Annars snackade vi mest om sånt vi brukar prata om, hon hjälpte mej att planera vad jag ska göra i framtiden så jag får lite fart på livet. Så nu är det bara att hoppas på att allt går som jag vill.

Ne nu ska jag ut och röka. :) Men jag skriver nog allt mer senare. // Annie



Saknar dej så vääldigt mycket bebis. Jag hoppas att du har det bra.

R.I.P Rocco 1998-2009

Kommentarer


Kommentera inlägget här: