annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

bra dag.

Kategori: Allmänt

nu sitter jag här trött som bara den.
blir snart till att lägga mig :P
måste orka upp imorgon också, fast inte till något speciellt.

idag var vi en snaaaaaaabb sväng till överby.
sprang in och fick köpt mej 3 par skor, en mascara, puder och ögonbrynspenna.
var tvungen att snabba mig extremt för daniel skulle hem och göra något med
wow -_- . väääl hemma fick jag prövat skorna lite bättre. vad märker
jag inte då?! joooo att två av skorna är alldelse för stora :O
meeeen dom snyggaste skorna satt perfa. trodde dom andra passade bra
också men fick bara testat fort i affären. men det ena paret köpte mamma
av mig istället och det andra ska jag åka och byta till mindre imorgon. :P
så det löser sig ändå :P

sen vid halv fyra kom mamma <3 och limski å hälsade på, mamma var ändå nere
i vbg. så vi tog oss en sväng till torpa, erikshjälpen, blomsterlandet och kvantum. (y)
blev lite där med.



på lördag blir det lipz med sabine. more than love kommer dit.
kommer bli roligt :) var ju meningen att ida skulle med men hon
hade icke råd nu. tråååkigt. ;( no drunk ida då. :'( hhaha


nu blir det sängen. goooooooooooott.
over and out.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: