annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

fredag 8

Kategori: Allmänt

Denna fredag spenderade jag hemms hos mig och Daniel. Med Sabine, Anjelika och Sölve :)

Var allt rätt kul fast mot slutet blev det segt. haha :P Drack Lime sprit som jag fick av Sabine,

jag brukar inte direkt dricka sprit med smak då jag verkligen verkligen inte gillar det. Meeeen

denna spriten var faktiskt god. Så denna kan jag allt dricka. Men inte sån annan skit med typ hallonsmak eller något sånt. uuuusch och fy. haha.

en oerhört vacker och seriös bild från kvällen.

haha kan ju inte direkt påstå att dom bilderna jag tog

var speciellt vackra på någon ;O

 

 

 

 

Sabine hade ju även vart borta denna veckan, så hon kom hem igår.

Då hade hon köpt med några presenter till oss hit. Bestick, handukar och en grytvante. (y)

Det behövdes. haha

Annars idag har jag inte gjort något speciellt faktiskt. Duschade tekla förut. det uppskattade hon inte.

men nu är hon ren och fin. Nyborstad också. :)

 

 

Min lilla flicka älskar att stå i altandörren på framsidan och kolla på folk. :)

 

 

 

 

har även börjat växa lite blommor på framsidan :)

mysiiiigt tycker jag. Mer blommor ska det bli :)

 

 

 

Tekla nyborstad på baksidan :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: