annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

internet :)

Kategori: Allmänt

nu har vi äntligen fått internet här (y)
tekla löper ;O blodar och håller på. äckligt. haha

igår när jag tog min kvällspromenad med tekla så hittade vi Lea (katt)
hon hade blivit påkörd. :( var inte helt hundra på att det var hon så fick
ringa ida och fråga hur Lea såg ut. Så sa hon randig typ, så berättade jag att
jag hittat en katt som blivit påkörd, Ida frågade då vilken färg det var på
halsbandet och jag förklara, då var det ju Lea. Stackars stackars katt.
Fattar inte hur någon kan köra på nått utan att stanna.
Det var inte långt innan jag gick där som hon blev det, för hon var fortfarande varm
och inte stel. Hon låg i mitten av ena körfältet så jag fick fästa tekla i ett träd
för att kunna flytta henne. Fick lyft henne upp på trotoaren. Sen kom Idas mamma
och hämtade henne. Tycker så synd om Eva (det var hennes katt). Fy att sånt händer.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: