annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

:P

Kategori: Allmänt

blev ingen gbg idag för den saken daniel skulle ha hade dom inte ;O
så vi åkter aldrig dit. istället åkte vi till willys och handlade mat (y)
sedan en sväng till överby, där fick vi köpt två såna uppfällbara stolar
med mugghållare, skitbra. då kan jag och fru dra med oss dom :D
köpte även ett nytt volympulver. mumma. efter vi vart på överby blev det
torpa och hämta ut mitt paket :) och sen en snabb sväng inom netto för
att köpa mat till tekla. hela 20 burkar blev det. har ju massa torrfoder så
det behöver hon inte. när vi kom hem gick jag och fjun ut på baksidan och satt
där lite och åt jordgubbar. muuuums.

ska plantera lite senare. :) roligt. extra roligt när det växt upp. haha
det som jag redan planterat har blivit ganska stort nu (y) underbart.

min fru har lämnat mig ;O meeeeen bara fram tills lördag.
saknar henne redan. no wife. som tur är så kommer hon tidigt på lördag.
är det bra väder så blir det la till att vi solar och lite så.
blir även lite påskgrogg ;D mums på det med.
tänk var tråkigt jag hade haft utan min fruga :O :O :O


funderar på om jag ska byta rum med daniel.
jag har ju det med alla garderober men han har det med altandörren till baksidan
och vi springer ju ut där hela tiden så vi stör honom när han spelar. inte direkt roligt
för honom. kanske lika bra. men får ju fortfarande ha mina kläder
på det rummet jag har nu eftersom det inte finns några på det andra.
och garderober måste jag verkligen ha.


verkar förövrigt som om tekla har slutat löpa.
gott, slippa hennes blodande hela tiden.
undra hur länge en hund löper åt gången?!
måste kolla detta på kära google.



over and out.



glömde skriva att tekla fick en jätte söt nalle av fjuns mamma.
en stor apa. nästan en meter lång. haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: