annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

when we were 10

Kategori: Allmänt

nu sitter jag här lite igen vid datan.
jag och fjun (Sabine) började för att kolla en film
som Daniel hade. men den verkade icke bra.
något om präst och sån skit. me not like.
så den sket vi i, jag gick in till datorn och fjun till
brodern min. är segt och rätt trött.
man känner sig ena konstigt trött för att man vart
så mkt i solen idag. meeen så jävla gött att det
börjar bli varmt förutom att jag bränner mig så
jävla lätt så nu är jag röd :O speciellt på ena armen
då jag hade den mest i solen när jag pratade med
fruuu. lyfter jag på den så jag kritvit ;) oerhört vackert.
tekla ligger som vanligt i min säng och sover.
finns fan inget vackrare än henne. :) min älskling.
mitt hjärta. Limski är också så underbart sööööt.
saknar lille lima. den lilla korven.
saknar också kiko. den hårbollen. lilla bitchen. divan.

imorgon får jag äntligen träffa min vackra underbara mamma <3
träffade henne i söndags men bara en liten sväng. räcker icke.
jag älskar min mompa. :) får även träffa mini lopps som ska sova
här imorgon med. (y) hon ska även vara med och grilla åh så.


om det är en låt jag aldrig får nog av så är det
Glee - dont go breaking my heart. (y)
och självklart Justin Bieber - Baby. (y)

ne nu får jag ta och gå för att röka sedan sova.
så jag orkar upp i tid imorgon annars kanske
min frupih dör ;O jag med för den delen. haha mindre okej.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: