annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

1 dec

Kategori: Allmänt

redan första december idag ;O
herregud, snart julafton och nyår ju.
tiden går riktigt fort.
igår åkte jag och mamma in en sväng till falköping.
kollade runt i lite affärer och så.
var inne på öb, hittade lite små saker där.
en reflex triangel, mini grisöron, dentalsticks och rosa bajspåsar till tekla :)
hårfärg, body scrub, hud lotion, strumor och lite sånt till mig.
blev lite andra saker med. strumpor till mamma med och ett par strumpor med
homer på till pelle ;D passa honom.


denna söta hittade jag också där :)


till pelle på hans namnsdag. :P

efter vi var på öb så åkte vi till apoteket.
så jag fick köpt avmaskning till tekla.
inte för att hon har någon mask vad jag sätt.
men likabra att göra det ibland.
sen vandrade vi ner till lindex och kollade lite.
och sedan in på systemet, köpte någon julcider.
men den var inget speciellt.
smakade som vanligt. haha
tänkte köpa xide julcider men den var slut.
kommer in i morgon igen, så får la kolla då ;P

sedan åkte vi till willys och handla mat och sånt.
köpte film med john travolta med :)
bästa skådespelaren någonsin (y)

på lördag har vi tänkt gå ut i skövde.
hoppas dom har något roligt där. :P





over and out.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: