annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

from paris with love

Kategori: Allmänt

kollade nyss på filmen from paris with love med den bästa John Travolta (y)
mycket mycket bra film. fast jag tycker ju alla filmer med John är bra.
haha. skulle kollat på jägarna 2 hos pelles mompa Karin, men det gick icke så bra.
ljudet ville icke fungera -.- inte direkt så teknisk av mej ;O
hos mamma är det bara att sätta i sladden och vidare så fungerar ljud och allt.
så Karin och Inger (Pelles syster) kommer till Pelle imorgon i stället å kollar.
satt och funderade om jag verkligen ens sätt ettan av jägarna, kan då inte komma på att jag har
gjort det?! kanske dags i såna fall. får kolla upp om jag verkligen sätt den eller icke.
detta minne asså. ;P

var en sväng inne i falköping förut idag med, å handlade lite med mamma.
inte för att dom har så många affärer där, men hittade lite saker i alla fall.
bh, trosor, naglar, fransar, sminkväska, tofflor m.m och ungefär allt rosa såklart.
köpte lite till min vackra älskade mamma med :) och som alltid något till tekla. (y)
haha, hittade såna glasögon som är sugrör eller vad det heter, extremt fula var dom på
mej, men ska allt använda dom på nyår i alla fall. köpte någon mer skit, som lyser som vi ska ha
på nyår. ;P onödiga saker köper jag alltid. haha, men kan ju vara bra att ha någon gång om inte
annat roligt. :P
på torsdag åker jag tillbaka till vänersborg igen :) då ska jag och mini spela bingolotto.
tycker det ena är dags att jag vinner något någon jävla gång.
har man otur i spel ska man ju ha tur i kärlek sägs det och tvärtom, meeeen nej då.
inget av det har då jag ;D men icke ger jag upp hoppet. haha ;P

lyssnar lite nelly nu. mycket braaaaaaaaa. sitter med hörlurar på så jag kan lyssna högt.
meeeeen förut när jag gjorde det så skrämde pelle mig -.- en risk man får ta när man
lyssnar så. haha ;D

over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: