annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

heelg

Kategori: Allmänt

I fredags kom Daniel och hämtade mig, så jag åkte ner till vbg.
Satt och drack lite hemma hos honom med Anjelika, Sölve och Zäta.
Var trevligt. ;P Vi spelade ölspelet så kom Daniel på en regel att man skulle få
skicka sms från någon annans mobil. Så blev en del konstigt skickade sms.
haha. så alla som fick några såna sms från någon av oss i fredags så var
dom knappast på allvar. även om vissa tog dom så oavsett vad man
sa ;P bara en rolig regel. Sen på natten drog jag hem till Jennie för att sova.
Var meningen att jag skulle med henne till Thn på lördagen på rockabilly.
Men det är inte direkt min grejj, så jag åkte hem istället.

Gårdagen gjort jag inte något, kollade lite på glee.
Köpte också nageldekorationer. :) fin fint. haha

Nu ska jag snart ut och elda för mamma. Hon och Sanna håller på att rensa
och fixa ordning här i huset. :) roligt att någon hjälper mamma för en gångs skull.
Ska försöka kanske ändra om mina garderober sen om det går. :P
och ikväll blir det bingolotto med mamma :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: