annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

wow

Kategori: Allmänt

redan tisdag :)
igår blev faktiskt tekla och lima 14 månader (y)
grattis till dom vackra flickorna :)
på fredag ska dom även tillbaka på återbesök hos vetrinären.
hoppas han tycker deras öron blivit bättre.
jag tycker ialla fall att teklas har det. hon skakar inte lika mycket med dom längre.
såret hon hade på öronsnibben har läkt. (y) hon har även blivit extremt
duktig på att låta mig ge henne dropparna. duktig liten flicka jag har.

idag var vi en sväng hos sarah och tjötade m.m
hon köpte även min mobil. haha :)
när vi kom hem så fick jag ta och diska. ;O en mega disk ;O
sen gick jag och jennie bort till torpa och handlade in lite mat så vi har :)
mumma. vi åt även revben och torpasallad såklart. muuuums
vi kollade även på 2 filmer :P eller ah jag gjorde, jennie pratade med linus och kom
typ till slutet av filmerna. haha. den ena var grymt roligt tycker jag.
Hot Fuzz var filmen. haha.

någon gång i mars eller något så blir det en tripp till danmark över dagen är det tänkt.
för att fira maria och ida (y) dricka och skojj. fira dessa åldrande flickor ;)



hahahaha

hahahahahaha.

en nyvaken bakis annie. livet leker på vissa bakis dagar.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: