annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

du betyder ingenting.

Kategori: Allmänt

söndagen är kommen ;O omg så tråkigt.
helgen går mot sitt slut.

som skrivet så åkte jag ner till Sabine och Daniel i torsdags :)
vi satt hos dom en stund och drack lite, sedan fick vi Jennie till att dricka med
så det blev till att dra bort till henne, på vägen dit hälsade vi på Ida lite och
möte Joel :) Jennies kompis Samuel fick öppna ytterdörren för det orkar jennie aldrig. haha
Det var en Patrik uppe hos henne med. haha :P Vi spelade en del.
Sen blev Sabine lite dålig, så hon gick hem. Senare så kom Dennis och Fredrik.
Någon gång efter några timmar la jag och Jennie oss när alla andra hade dragit.

Sov till ungefär halv 12 kanske ?! då fick vi allt gå upp för vi skulle till torpa och handla cigg å mat.
mycket gott var det. vi köpte en sån pizza man gör i ugnen, så kollade vi lite på en film, men vi båda somnade.
men nååågon vid namn Sabine ringde och väckte mig. efter en stund väckte jag jennie med, så vi fick lite fart på dagen. haha. vi bestämde oss för att dricka öl och dra till backstage. så fick det bli.
Mika kom hem till Jennie också, sen kom Sabine men hon skulle inte med ut.
Daniel körde oss till thn, fast innan det hämtade vi upp Sarah.
Var inte något speciellt med folk på backstage ;O sugit.
Meeen på backstage var vi tills vi åkte ut ;O tack vare den mycket smart jennie ;)
efter det tog vi en taxi hem till jennie och där tog det slut ;)
lördagen hämtade Bertil med mig upp till mamma, tidigt :O men jag överlevde.
somande i mammas säng några timmar och sedan kollade jag på filmen på sexan och sen sov jag igen (y)


hahaah




Kommentarer


Kommentera inlägget här: