annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

hemma

Kategori: Allmänt

nu är jag hemma igen :) var ju som sagt hos Daniel och Sabine.
skulle ju också skriva vad vi köpte till henne i present och det var en digital kamera och minneskort.
jätte glad blev hon för den ialla fall, tur tur :)
Hon hade gjrot det så fint igår, dukat och fixat :) Daniel hade gjort potatisgratäng, muums ;P
kvällen var bra och rolig. :) kul var det också att träffa Candra igen :D så jävla länge sedan ;O
shit shit. varför går tiden sååå innan man träffar någon ?! får skärpa till detta och åka till Borås
när jag får pengar (y)


gammal gammal gammal
Sabine och självklart coola jag (inte alls sådär fjollig ser jag ut)


klart man alltid ska få höra saker med ;O alltid alltid alltid måste det pratas.
detta får ju faktiskt också skärpas, även av mig och andra.
bara irriterande. börjar en så börjar alla. kan det bara inte vara tyst.
tycker man illa kan man hålla det inom sig. så nu är det nog.
annars blir jag knäpp.


så nu var det skrivet och ur världen förtillfället.
herreguuud, kan jag inte få styrka och energi till att städa mitt rum ??!
neeeeeeeej dåååååååå för det orkar jag veeeeeerkligen inte.
bombat är det. usch och fyyyy. kanske seeeen kaaanske kaaaanske.
men antagligen inte. :/ imorgon kanske ? får hoppas.

nu måste jag vandra till min moder och hämta en tändare.
och nu var jag tillbaka.
måste kolla på vampire diaries sen (y) så bra bra bra bra.
just nu orkar jag inte skriva mer här, så vi tar det senare.

en liten klaga bara : min kamera funkar inte :'( heeeelveteee på deeeen. men får fixas bara inte hunnit. haha
mitt eget feeeeeeeel då ju. ;)

Kommentarer

  • Lill Nilsbakken säger:

    Du är go' du min älskade gumma.....

    Kram

    2011-01-09 | 16:03:51
    Bloggadress: http://nilsbakken.blogspot.com
  • Candraaaaa säger:

    jättekul o se dig med :D längtar tills nästa gång ^^ haha PÖSSSSSSS snygging

    2011-01-10 | 00:32:01

Kommentera inlägget här: