annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

huuuuuh.

Kategori: Allmänt

nyss kommit hem till Jennie igen.
Åkte en sväng till rusta med daniel och Sabine :)
dom skulle haft billiga mattor så skulle köpt en till mamma men det var visst inga kvar ;O
skit skit. fick ialla fall köpt två lampskärmar till henne. men allt annat som hon ville ha
hade dom inte heller ;O köpte bajpåsar till tekla med :P haha det måste man ju ha ;P

fick också köpt leggings och vantar :)
tog mig en sväng till netto med, behövde köpa cigg och mat till tekla :)
så nu har vi båda det vi behöver ;)


herregud var tekla är rädd och drar mycket när jag är ute med henne.
hon är en sån fegis. riktigt jobbigt faktiskt. har skit ont i handen efter hon dragit.
men hon är ju mer van att vara på landet där det inte händer så mycket och där
hon även har Lima. undra hur det skulle bli när jag väl flyttar därifrån?
kanske inte går att bo i stan med henne, för är hon så jobbig när man är ute med henne
så funkar det inte. så då får jag la bo på landet med henne.
hon är mitt lilla hjärta och för henne gör jag allt så betyder det att
jag måste bo på landet får det bli så :)
I framtiden ska det komma bebis teklor :) men inte än på ett jävla tag.
hon får allt bli lite äldre och löpa någon gång mer :)
Hon och Bazko = vackra bebisar ;)
och jag måste ju behålla en :P
jag hoppas bara att hon inte får lika många som henne mamma fick :O
hon fick 10 st :O :O :O fast tror en var dödfödd och en dog senare.
tekla var den sista som kom :P på morgonen när frank vaknade så var hon där.
egentligen var det jan som skulle ha henne men så blev det inte och då blev hon min.
och det är jag verkligen glad för :)

fick precis mms från Anders att nu har han blivit pappa till en liten flicka :)
otroligt sööööööt
så måste ju skriva med det också :)
massa massa grattis till han :D :D och all lycka i världen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: