annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

kamera.

Kategori: Allmänt

var en sväng nere i vbg :) hälsade på Daniel lite fort och handlade.
Jennie var också med och handla :)
tog oss en sväng ut till rusta, älskade affär ;)
dom har så mycket saker där och inte alls dyrt. Mamma fick köpt lite till storarummet.
(2 mattor, lampskärmar, blommor m.m) hon köpte också två blommor till mig :)
vackra vackra :D sen gick jag och jennie in på H&M fort för hon skulle köpa brunkräm.
och mamma gick en snabbis inom jysk. sedan åkte vi tillbaka till vbg, gick inom torpa och handla lite.
efter det släppte vi av jennie och åkte hemåt. fast innan vi kom hem åkte vi in till Mellerud för
min kamera hade kommit tillbaka ;D gott gott ;) äntligen lagad och hel ;D hoppa den håller längre denna gång.
vi fick även hämtat ett annat paket till mig med lite saker jag hade beställt från H&M ;D

annars har jag inte gjort så mycket ;P
till helgen ska jag åka ner till vbg igen, träffa Ida och Jennie ;) får se vad vi hittar på :)
för Ida har ju ingen aning om vad hon vill göra ;O inte var hon pratig på msn heller ;O wtf. :@
hahaha :P

just ja, fick ju hem två filmer igår. så vi började titta på den ena igår lite och tittade klart den idag.
shelter hette den. helt okej faktiskt, lite konstig ibland men funkade. den får 2 av 5 ;)


gdsgsg


sakerna jag fick i paketet.
ett skärp, 3 läppglans ( ett av dom var till mamma därför den inte är med på bilden),
glitter eyeliner, eyeliner, nagellack, hårspänne, 3 penslar
och en spets body som dock inte är med på bilden ;D
den blev bara konstig på bild ;P




kamera

såhär ser min älskade kamera ut ;)

tar himla fina bilder tycker jag :)


ne nu ska jag snart ta och sova lite :) tekla ligger redan och sover. söta flickan. åkt massa bil idag :)


Kommentarer

  • Lill Nilsbakken säger:

    Tack för läpp glansen gumman min. Du är som alltid så omtänksam mot din moder. Du e underbar..... :)))))

    2011-01-20 | 06:59:10
    Bloggadress: http://nilsbakken.blogspot.com

Kommentera inlägget här: