annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

nu vart denna helgen över.

Kategori: Allmänt

jaa, nu vart denna helgen över med :)

I fredags gjorde jag inte mycket alls, var ju meningen att sabine skulle komma upp men
så blev det inte. Men det tar vi igen en annan helg :)
Lördagen spenderade jag i vbg :) åkte med Bertil ner för han kom upp och hälsade på så
kunde lika gärna åka med honom ner, hamnade i onsjö hos min fruupih :) där gjorde
jag mig iordning sedan kollade vi runt vad som hände. Slutade med att vi hamnade på flanaden hos
någon fru kände :) där spelade vi och drack ;) Fru dansade mycket vackert med Henrik ;O haha
Sabine kom även bort en sväng och drack lite. Sarah och Jennie kom också på natten, dom hade
vart på bs. Slutade med att jag drog med Jennie och Sarah hem till Sarah, var meningen att jag skulle
sova hos Jennie, meeeeen Sarah erbjöd mig sin soffa :) men måååste säga att den soffan är väääldigt kort ;O
nog för jag är rätt kort men så kort som den var är jag icke :P sedan ringde min mompa och sa att Daniel
skulle köra hem mig, så jag tog mina saker och vandrade bort till dom :) var skiiiiit halt ute jueeeee :O :O
Zita hade också bitit sönder ena snöret på min bh som låg hos Daniel, icke bra icke bra :P men tur man kan ta av dom så det är bara att sätta på andra ;P när vi kom upp hit och gick ur bilen var det ju ren is, jag och sabine kunde knappt gå för man gled bara bakåt :O men jag kom in ;) haha
hade jag inte gjort det hade jag inte skrivit detta nu :P
smart jag är ;D och idag har jag inte gjort något speciellt, bara kollat några avsnitt på vampire diaries. :) mycket braaaaaaaaaaa. nu ska jag nog fortsätta kolla.
det var allt "intressant" för denna gång ;D

tekla
min vackra tekla såklart :)

vill ha tillbaka min kamera så jag kan få lite nya bilder ;O


Kommentarer


Kommentera inlägget här: