annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

måndag

Kategori: Allmänt

herregud vad jag är seg idag :O
men det ordnar nog till sig med en dusch och så :)
blev inget karlstad i helgen.
istället kom mamma och marika å hämtade mig och joel
så åkte vi till håkantorp å träffade min morbror och kusiner,
så blev det lite öl och grogg med spel som vanligt haha.
Mika och hans kompis åkte också med dit.
Tekla fick träffa sin pappa med, dom lekte som fasen.
Linda hade med sin lilla hund också som tekla var
mycket intresserad av. haha.
sen efter det så körde marika och mamma hem mig
och joel. så åkte dom till marikas stuga å sov där.
halv elva ringde mamma och frågade om vi skulle med
upp till henne. så det blev bara att flyga upp ur sängen och slänga ner saker
å vandra ut. blev inte så många timmars sömn. men överlevde.
segade lite hemma hos mamma sen gjorde vi oss i ordning och
åkte till baldersnäs, var några band som skulle dit.
var där ett tag sedan åkte vi hem till mamma satt där en stund
och sedan ner till vbg igen. gott det var att sova sen (y)
sloknade skit fort antar jag :P haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: