annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

fredag.

Kategori: Allmänt

imorse vaknade jag av att mamma kom hit.
min älskade lilla mompa. hon körde in mig till af och så, så jag fick lämnat papper.
sen var vi i hundgården en sväng med tekla, så hon skulle få
springa lite. kom även två andra hundar dit, 2 hanar.
den ena var väldigt på tekla haha. då fick hon allt säga till.
det tyckte min lilla gumma inte om när någon försökte sätta på henne ;D
det är tur jag har min lilla flicka. älskade tekla. extremt tur jag har min
mompa med. <3.

har kännt mig lite dålig idag, kanske börjar bli sjuk.
efter mamma åkt så gick jag och vilade lite, somnade och sov rätt
många timmar ;O men det var skönt. förutom att jag fick huvudvärk.
sen gjorde jag mat åt mig och daniel, medans han var nere hos bertil
en sväng. så kollade vi på filmen min låtsasfru. den var mkt braaa.
adam sandler är en jävla bra skådespelare. (y) kollade även på
easy A den var också bra ;P

ibland undrar jag hur vissa personer fungerar egentligen.
istället för att prata och berätta så verkar det som om det är
bättre att bara ignorera och vara sur. då kan man ju inte annat
än att undra om det är sanning?! vilken annan anledning kan man ha
till att bara skita it. rädd för att något av det ska komma ut kanske.


Idag är det 2 veckor kvar till midsommar (y)
jag och emma ska nog campa har vi tänkt oss :)
vid kusten är det tänkt. kommer bli kuuuuuuuuuuul ;D
grilla, öl och massa allmänt kul ;D
ska allt bli en bättre midsommar än förra året för den SÖG!
tur emma är en sån rolig person ;) då kan man ju icke ha
tråkigt :P sen blir det lysekils crusingen dagen efter med (y)
läääängtar :D

nu lyssnar jag på goe musik, snart blir det en nattpromme med tekla.
så hon får göra sitt innan vi ska sova :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här: