annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Söndag.

Kategori: Allmänt

ett tag sedan nu. ;O


fint väder idag (y) mycket gott. tekla ligger på golvet och sover :)
skriva lite vad jag gjort denna vecka kanske ;P

I ondags så ändrade jag om lite här hemma, flyttade köksbordet mot rutorna
flyttade in hyllorna till köket, blev mycket bra. har fått hänga upp tavlor och
tavelhyllorna (y) börjar likna något nu ialla fall. haha
Senare på dagen kom älskade Ida bort och jag bestämde att vi skulle dricka lite
och hon hade ingen talan :P sen kom även Emma, Joel och Pontus bort.

torsdagen gjorde jag icke så mycket ;D

Fredag så ringde Sarah mig vid tolv och undrade om jag och ida ville kommer bort till henne
en sväng så hon slapp vara själv, så vi drog dit satt där en stund sen bestämde vi oss
för att gå hem till mig så jag kunde hämta lite öl och sedan gick vi tillbaka till Sarah så
satt jag och hon å tjötade massa åh drack öl (y) efter några timmar kom jennie.
så vi började göra oss iordning, vid fem ungefär vandrade jag hem för att byta kläder
och skit, även äta. och vänta på att Daniel gjorde sig iordning. Efter det vandrade vi bort till Emma
och förfesta lite där. Sen drog vi in till stan på aqua blå. träffade emmas kompisar en snabb sväng,
dom skulle hem. sedan vandrade vi bort till ida och saimah som satt vid någon bänk.
så ringde sarah igen och bad oss komma till magnus båt så det gjorde vi, satt där en stund och tjötade
treeevligt :P som vanligt tappade jennie något ;D denna gången tappade hon sina snygga glasögon i vattnet ;O
inte braaa. vandrade omkring lite vid sanden och kollade. träffade en del roligt folk med.
sen kom sabine och  vi bestämde oss för att dra hem så vi gick inom torget, köpte cigg och vandrade.
gott det var att komma hem igen :)
Igår kände jag inte direkt för att dricka så jag spenderade den lördagen hemma med att
titta på film och bara ta det lugnt :) gott det med ibland.
tog med min kamera till emma i fredags för att ta bilder, glömde bort den och fick bara tagit någon
bild, på vägen in till stan gick vi inom oss och klart jag glömde kameran här hemma då.
så det blev inga bilder ;O uff. glömsk. glömmer den alltid typ ;D hahah
jaja, kommer fler gånger.

Nu tar snart älskade ida och fjun studenten (y)
och om två dagar så fyller tekla 1 år och 7 månader. min stora flicka. :)


Daniel hos emma :)

 

emmas uteplats :)

min gooooooda öl (y)

 

hahahah otroligt vackert.

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: