annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

13

Kategori: Allmänt

precis kollat på stomp the yard 2. fy vad jag älskar dessa filmerna. :)
kollade på mean girls förut med. haha men den har man sätt rätt så många gånger
tidigare.

oooh imorgon så kollar jag på första lägenheten. :)
hoppas den är fin och inte för sleten. haha
jennie ska med mig. får se om den är något för mig och tekla.
ligger ju rätt bra, då den har nära till det mesta.
bra att den ligget rätt nära hundgården också
så tekla kan leka och springa.
kan ju vara jätte många som sökt på den med.
men jaja, vi märker imorgon.
och på tisdag ska jag kolla på en annan lägenhet.
lite större är den. fast fortfarande en etta.
räcker faktiskt med en etta tycker jag.
trivs bäst när det inte är så stort. haha


I torsdags var vi inne på hundaffären i frändefors
så hittade ett koppel som jag ska köpa till tekla.
och en "korg" som man kan ha hundgodis i.
väldigt fin tycker jag.
Så tänkte jag kolla på ett nytt halsband till henne med,
mamma har tänkt köpa sånt halsband till Lima med.
även brickor ska vi köpa. med deras namn och våra telefonnummer på.
är alltid bra att ha. rosa och fint ska det bli. haha

tekla var så busig imorse. sprang upp och ner i sängen.
burrade ner sig på mig så att jag ska klia henne och klappa henne
så fort jag slutar så tar hon sig ett nytt varv i rummet och gör
samma sak igen. hon är ju för sööööt.
Lima verkar lite dålig och ledsen. :/
inte bra det. lilla söta limski.


fick aldrig färgat håret härom dagen så tänkte göra det nu.
men då fanns det ju inget varmvatten kvar ;O ;O
så får vänta lite tills det kommer tillbaka.
kan ju inte duscha i iskallt vatten.
det hade jag aldrig klarat. :O haha uuuuusch.


tekla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: