annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

firework.

Kategori: Allmänt

home sweet home säger jag bara :)
åkte ner till jennie en sväng igår, träffade även Anjelika :)

Det har hänt något med mig öga :O :O :O
heeeelt rött. ont som fan gör det. irriterande.
igår var det skit rött med, ser förjävligt ut. :(
stackars stackars mig. :(

var med mamma en sväng in till mellerud förut.
vilken tråkig "stad". haha.

har köpt lite presenter till mamma :)
beställde en fejk skinjacka åt henne med nitar, ett par jeans med nitar på benen
och en polotröja. Dom fick hon i måndags. Igår kom två stora dekaler till henne.
En Betty Boop och en Elvis. Har även köpt 2 polotröjor till till henne :) en lila och en svart.
Men dom har inte kommit ännu :)

Igår köpte jag även en liten present till Vibekes dotter Angel som snart fyller 1 år :)

Idag blir det en lugn fredag :) gott det med för en gångs skull. Får hoppas mitt öga blir
bättre tills imorgon med ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: