annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

flytt.

Kategori: Allmänt

nu har jag packat en del av mina saker, tänkte dra med lite ned imorgon
när mamma ändå ska ner till vbg. så blir det inte lika mkt, när alla möbler ska köras.
har fått ihop en jävla massa säckar ialla fall. haha en del låder med.
tillochmed fyllt teklas säng med massa saker, så får den åka med också
imorgon om den går in, är ju inte direkt en så liten säng.
Tekla sover ju ändå med mig mesta dels av nätterna. Den flickan
älskar sin mamma. :) tänkte städa lite hos Daniel imorgon med, hänga lite gardiner och så.


Möblerna körs la på tisdag eller så. Min soffa får dock stanna hos mamma.
Daniel har ju redan en mkt mkt mkt finare soffa än min. haha :P

äntligen flytta tillbaka till Vbg :) (y) gillart.


Rocco :)

Guuud vad jag saknar denna skönhet.

Går inte en dag utan att jag tänker på honom.

Helt underbar.

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, Rocco.

Kommer aldrig någonsin glömma dig.

Saknad.


Kommentarer

  • Miranda säger:

    Hoppas det gick bra med flytten. Alltid lika stressigt men det är skönt när det är klart.

    2011-04-12 | 12:31:16
    Bloggadress: http://flyttfirma-karlstad.se

Kommentera inlägget här: