annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Länge.

Kategori: Allmänt

Nu vart det allt några dagar sedan som jag skrev.
Men har inte hänt så mycket här uppe för mig. haha
har börjat packa ner lite saker och sånt, blir nämligen så att
jag flyttar hem till min bror. Han har ju stor fin lägenhet med
två uteplatser så blir bra för Tekla med
och så kan jag plantera lite blommor med.
Det är kul (y)
ska bli skönt att komma tillbaka till vbg igen. :)

Ska även prata med af för dom hade lite utbildningar man kunde gå.
Så jag har tänkt mig att jag ska gå en av dom :)
Blir personlig assistent. Jennie ville med gå den om hon fick.
Skit bra.

Igår tog jag och Jennie bussen ner till vbg.
Bussen höll på att köra rakt förbi oss här,
fick blinka med ficklampan och Jennie vinkade
så busschauffören tvärbromsa, han fick inte stopp på
bussen försen en liten bit bortanför busshållplatsen.
Tur det inte var någon bil eller så bakom han.
Då hade han nog krockat. Mindre bra.
När vi kom till Vbg åkte vi bort till Sarah
för att dricka lite. :) Vi satt där en stund sedan skulle
vi till Frändefors, väl framme där så blev det ändringar och vi skulle
till Thn istället så blev att åka dit, men på vägen dit
så körde mio i diket så då fick vi ut och putta.
Bilen kom upp efter en liten stund så då åkte vi vidare i ca 5-10 min
sen vill Jennie röka så då fick vi stanna igen. haha
Vi åkte till Vbg innan Thn för vi skulle hämta upp Sabine så hon
kunde vissa vägen till Daniel som Mio skulle hämta upp efter han
egentligen lämnat oss. Men det slutade med att bara Jennie
gick av i Thn, vi andra åkte tillbaka till Vbg, så släppte vi Sarah
i stan och sedan åkte jag, Daniel och Sabine hem till Daniel.
Och idag kom Bertil inom och hämtade mig så jag kom upp
till mompa igen. Blev inte så mycket sömn, ca 4,5 timma ;O
så jag är jätte trött nu. haha
men ska nog ta och kolla på någon film tänkte jag.



 

 

Vila i frid Johan.

Tankarna går till nära och kära.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: