annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Lipz.

Kategori: Allmänt

Igår firades dom fina flickorna Ida och Johanna. :) Grattis igen till dom.
Ida i efterskott och Johanna i förskott.
Så drog ner till Daniel i vbg, sedan åkte vi till lokalen i vargön.
Spelade beerpong. haha. första gången någonsin ;O
var rätt kul faktiskt. haha. Lite efter tio åkte vi till Lipz.
var roligt där med. hela kvällen var lyckad tycker jag.
fick bara jävla otroligt ont i fötterna av dom jävla skorna.
haha trodde jag skulle dö när vi var på g hem. fick ta av mig dom
men då blev det skit kallt så fick ta på dom igen. fick hålla på så.
haha. sov hemma hos Daniel och idag kom Bertil och hämtade upp mig
så jag kom hem. när jag väl kom hem så sov jag massa mer.
och nu sitter jag här, sleten och jävlig. med håret åt alla håll och kanter.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: