annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

nagel

Kategori: Allmänt

nu sitter jag här med monster långa naglar på höger handen (dom ska klippas av en del).
var nämligen och köpte ett depend gel kit idag. blev la helt okej för första gången.
får kämpa med vänster handen senare. kommer bli svårare då jag är vänsterhänt.
min penslar för att göra nageldekorationer kom idag med (y) lovely.
nu får man öva massa så det blir riktigt bra sen.
ska göra mammas naglar innan begravningen. tänkte även testa på jennie någon dag :)
hon vet bara inte om det ännu :P


har fortfarande inte kommit på något att köpa till ida och johanna ;/
men det fixar sig ;P



i måndags åkte jag ner till Jennie. Blev några drinks där med folk :)
sedan vandrade jag och fru vidare. och vid tjugo över fem kom bussen jag skulle
med hem. usch vad segt det var att åka buss ;P meeen jag slapp betala något
för den ialla fall (y) döende var jag på tisdagen. mindre roligt :( meeeeeeeeeeeeeeen
jag överlevde ;)

nu ska jag vandra iväg från datan lite, ska nämligen klippa av raptoklorna och dra iväg ett
sms till fruuupih. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: