annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

cold ....

Kategori: Allmänt

en helt nykter fredag i falköping (y)
känns braaaaa :)
pratade nyss med Sabine en sväng, trevligt.
inte så ofta vi pratar nu förtiden. så alltid trevligt när hon ringer.

mamma håller på att julpynta förfullt.
blir lika fint som alltid.
min mamma kan hon :)
jag gillar julstämning. haha
alla glada jullåtar och allt därtill.

sitter och funderar på om jag ska se någon film sen.
och i såna fall vilken?! kanske twilight?!
måste i alla fall ut med tekla en sväng innan.
är så mörkt här på landet så jag ser henne inte om jag släpper henne lös nu.
lika bra att ha henne i koppel så jag vet att hon inte försvinner eller någon kör
på henne. då hade min värld gått under ;O
just nu ligger hon så fint på ett överkast på golvet.
sover som en sten, den underbara flickan.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: