annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

en sjuk mini :(

Kategori: Allmänt

nu sitter jag upp i brunnshult med mamma.
natten som var, spenderade jag på näl med jennie.
snälla marika kom och hämtade mig imorse så jag kom hem till tekla.
fick sova några ynka timmar på en skit soffa på näl.
hon hade fått en cysta, jätteont har hon.
men idag har dom tömt den, gick in med titthåll på henne.
förhoppningsvis kommer hon hem imorgon.
hoppas det inte blir något mer sånt för henne.

var också idag och skrev kontrakt på lägenheten (y)
gott att ha det gjort. nu längtar jag bara till första februari ;D

min fina lilla tekla ligger och tittar på mig med sina valpögon.
idag köpte vi en julkalender till henne, en som är för hundar då :)
sen hittade jag ett mycket fint ben jag ska köpa till henne när hon
fyller år den 7 december. snart redan två år ;O lika underbar som alltid.

osminkad och jävlig ;P hahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här: