annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Konstigt

Kategori: Allmänt

går allt en tid mellan varje inlägg.
men så får det vara förtillfället.

Onsdag, Torsdag och Fredag har jag varit på komvux.
Onsdagen var det bara ett litet informationsmöte om en kurs som
ska börja nästa vecka.
Men på torsdagen och fredagen gick jag på kursen ekonomismart.
Det var en bra kurs, fick veta massa saker som man kanske inte direkt
tänker på.
Efter den slutade på fredagen så möte jag jennie så vandra vi till af
för hon skulle lämna in papper och på vägen tillbaka gick vi inom
Lindex och hittade varsin bh, mycket snygga. Så handlade vi lite att
äta. Gick inom Daniel och hämtade Tekla och lite saker.
Senare på kvällen blev det lite grogg. Åkte hem till någon kenny
och var där en stund. Sen åkte vi runt en sväng med någon Evelina
kände, var en snabbis på suads också. Vi var hemma ganska tidigt, vid två kanske.
Blev lite film men sen somnade vi.
Igår tog vi det bara lugnt, kollade en massa filmer och så bara.
Gott det med ibland.
Idag har vi inte gjort så mycket heller, ska ta och vandra över till Daniel om en stund.

Imorgon ska jag ner och skriva kontrakt på lägenheten med ;D
Ska även träffa Mamma, jag och tekla ska åka och hälsa på henne några dagar.
Blir gott för tekla med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: