annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

storm ...

Kategori: Allmänt

fy fan vad det blåser här ;O
riktig storm.
inte något fint väder alls, vintern är så tråkig.
vill ha vår och sommar :) mycket bättre.
mamma och pelle åkte nyss till pelles föräldrar.
så nu är jag och tekla själva här.
funderar på om jag ska gå och vila lite.
tekla väckte mig imorse igen.
hon älskar att vara ute, springa runt och hålla på.
hade hon fått bestämma hade hon varit ute dygnet runt.
men det går icke, då springer hon överallt och det är ju en väg precis
utanför huset. inte för att det kör så många bilar här.
och hade jag satt fast henne ute, så skäller hon bara, det är ju inte lika kul
att sitta fast. så hon får allt vara ute när jag är med.

när jag gick upp imorse kollade jag på she´s all that.
en mycket bra fiiiilm.
fick även ett tips av ida igår, att kolla på filmen trust.
så gjorde det idag med. kan ju säga att jag inte tyckte den var
speciellt bra. lite för seg för min smak.
så den får 2 annies av 5 :P hahaha

usch vad jag vill att det ska bli måndag så vi kan åka in till skövde
och handla. måste köpa ett usb med. så jag kan kolla på mina filmer jag
har på datorn. min dator är ju så jävla seeeeeeg. usch.
skulle kolla film på den igår, men fy fan vad det inte gick.
den bara hängde sig. så efter några försök gav jag upp och satt
på tvn, klart det bara skulle vara skit där.
väntade till klockan nio för att det skulle börja någon film på sexan.
klart fan det var den jävla skit filmen mr beans semester. USCH!
oturligt nog finns det bara kanal 1,3,4 och 6 på tvn här nere.
fanns ju inget att se på. så märkte jag att det skulle börja en film
på fyran halv tio. tänkte att den kunde jag ju kolla med, men den var skit
den med. så jag gav upp efter en stund. varför kan dom inte visa såna filmer
jag gillar?! haha borde finnas en egen kanal för mig. Kanal Annie. (y)
skit bra. enbart filmer och serier som jag gillar. en utmärkt kanal.



funderar på om jag skulle ta och klippa mig i veckan med.
hittade någon frisör i falköping. kanske borde vara något :P
måste verkligen klippa mig. få lite ordning på fluffet.


just ja, det är ju första advent i dag med.
herregud vad tiden går fort.
snart julafton och nyår också.
sen nytt år. 2012.



ne nu tar jag med mig tekla upp på rummet och vilar lite.
fast hon kommer nog ligga i sin soffa.




 

 

over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: