annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

500

Kategori: Allmänt

idag har jag haft besök av min kära moder.
vi hittade även 500 kr när vi vart ute (y)
ibland har man lite tur. haha.
hon hade även med ben till min lilla flicka.
då blev hon glader. godis fick hon med :)

mamma ger tekla godis :) min bortskämda lilla flicka :) men det är hon värd.

var en sväng i affären förut med jennie, så fick köpt hårfärg och lite smått annat till mig och henne.

så får la bli till att färga håret sen med :P ena dags nu haha inte så vackert med utväxt xd

snart är det helg också :) funderar lite på vad man ska göra?!

kanske en sväng till backstage eller något. får se vad dom andra är sugna på.

men något roligt får man ena göra. :P

 

 

over and out

 

 

oerhört vackert (y)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: