annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

musik musik.

Kategori: Allmänt

lägger in massa nya låtar på min mp3 (y)
få byt musik lite. :)
märks ena att hösten är på g, vädret blir sämre och sämre :O
regn och skit. fyyyyyy. sen kommer den jävla snön :O fy åter igen.
haha
i fredags så satt vi hemma hos jennie och drack lite.
Jennie, Sandra och Joel drog in till stan medan vi satt kvar en stund.
sen bestämde vi oss för att åka till backstage i stället för att vandra till
stan. Så det blev Jag, Anjelika, Johan, Robin och Johnny som drog dit.
Backstage är alltid kul (y)
Var mycket mycket seeeg på lördagen, så fick jag ett sms av Anjelika
att hon tyckte vi skulle till pråmen på kvällen.
Så seeeega jag fick duscha och göra mig iordning, dom hade även bartömning (y).
Daniel hämtade fru falck. och när hon kom hade hon köpt med lasange till mig :D
mumsigt yes yes. Fru falck var värsta bjudarn ;D bjöd allt ;O
lite seg var jag i början men sen ordnade det till sig.
haha rolig kväll ändå :P men inte lika roligt att vakna upp på söndag :O
fy så bakis haha
tog det extremt lugnt på söndag. :P
igår gick jag ut i skit vädret och möte Anjelika, hon köpte pizza till oss
sen vandra vi hem till mig och kollade på the notebook.
var ett jävla kämpande innan vi fick sätt på den :P alltid ska något krångla haha
jennie och sandra kom över också å tittade :P

nu ska jag vandra ut och posta ett brev åt daniel :P
over and out ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: