annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

one less lonely girl

Kategori: Allmänt

kom precis in med tekla, från hennes kvällspromenad (y)
min duktiga lilla flicka.
gjorde mat nyss åt daniel med, som han ska ha med sig till jobbet imorgon.
pyttipanna. får hoppas den duger åt honom :P nu måste den bara bli kall
så jag kan sätta in den i kylen.
har vart duktig idag med och städat :)
har även tvättat en del. mouhahahah

vill ena ha helg, i alla fall lördag.
då får jag träffar fruuuu. den bruna ;)
får se vad vi ska hitta på men grogg blir det ialla fall.
mumsigt yeeees.

undra egentligen när min tand ska ha växt klart ?!
jobbiga tand fanskap. meeen jag överlever, det gör jag alltid.
i alla fall än så länge. :P


haha lyssnar på backstreet boys nu xd
meeeen dom är faktiskt bra :P


over and out


What goes around comes back around



Kommentarer


Kommentera inlägget här: