annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

överby

Kategori: Allmänt

kom hem från överby för en liten stund sedan.
var där med jennie (y)
för idag var det idas tur att sova mkt länge ;D hahah
fick handlat lite :)
3 olika blommor till håret, en liten plånbok, skjorta, benvärmare, töjning,
brunkräm, mascara, löpskydd till tekla och inlägg till det, en annan liten sak till henne,
örhängen och säkert något annat mer ;D
alltid trevligt att handla :)
just ja, köpte en trisslott med och vann (y)
heeeeeeela 50 kr xd 25*2 ;D
men jag brukar verkligen aldrig vinna och ändå bättre än inget :D
har även köpt löshårs slingor till håret som ska komma någon dag med
hihihihihihihihihihi.


nu ska jag snart möta jennie igen, så ska jag följa med henne till torpa.
sen hem till henne är det tänkt ;D lite film och så :)

imorgon är det dags för möte ;D
sen skulle vi göra något efter mötet, jag och jennie asså.
men kommer inte ihåg just nu vad det var xd lyckad jag är ;D


over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: