annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Ännu en dag slut

Kategori: Allmänt

Herregud så trött jag är idag ;o
Vaknade runt halv sju imorse, duschade och så, sen tog jag på min vackra Tekla och vandrade bort till torpa. Fick handlat lite. När jag var på g hem igen, stod Sabine i sin ruta och rökte, så hon hängde med mig hem.
Satt och tjöta lite, kollade gamla bilder.
Jennie kom bort sen med.
Vid ungefär tjugo över tolv fick vi vandra in till stan. Skulle fixat papper men Nordea hann ju stänga -.- alltid ska det stänga så jävla tidigt här.
Det sket sig. Köpte lite dricka och sånt.
Så var det bara att vandra ner till Erikshjälpen. Börja ju halv två.
Fick handla lite där med :) mycket bra.
Hitta en väska, katt säng, klösbräda, väska till Jennie, såna hängare man hänger upp tallrikar på väggen med till Mompa m.m
Är nämligen så att jag ska ha en katt :) Tekla ska få en kompis :p hoppas hon tycker om henne, men det är nog inga problem, Tekla är ju så van vid kiko.
Efter jag slutat gick jag och Jennie till friskis och tränade. Ska dit imorgon med, samtidigt som Jennies kurs är. Dom går också dit så då kan jag lika gärna möta Jennie där och vara med.

Nu har mina timmar gått under 200 :d wiiie nu ska dom bara under 100 och sen inte vara några alls. Men gör man dumma saker, ska man få lida för det med. Jaja. Jag överlever nog.

Saknar min Mompa. Men får träffa henne snart :)


Oooh, jag ska få två byråar av Sabine på fredag med. Måste göra plats. (y)


Over and out från en trötter Annie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: