annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Fredagen

Kategori: Allmänt

Ooh nu ligger jag i min goda säng :)
Oerhört trött och seg efter igår och idag. Igår var ju sista dagen på kursen. Vi bowlade och så :p mycket roligt.
Sen på eftermiddagen/kvällen grillade vi och ölade :) gott gott.

Vaknade imorse av att mamma ringde kvart över åtta, skulle med henne upp till brunnshult och städa ut. Gott att det är gjort nu. Jävla kallt var det i alla fall.
Sen när det var klart, åkte vi och köpte kinamat, så åt vi alla hos mig. Efter en stund åkte mamma och Pelle hemåt medan jag och Jennie tog en powernap. Ville verkligen inte gå upp igen, men om jag inte gjort det skulle jag antagligen inte kunna sova nu.
Vi kollade på lite tv. Sen vid en nio eller något vandrade Jennie hemåt, fast innan det hjälpte hon mig bort med alla burkar som stod från igår och så :p öl burkar luktar INTE gott -.-

Har nyss tagit disken med :) men nu får jag försöka sova så jag orkar upp till samhällstjänsten imorgon. Sen efter jag slutat blir det la att träna en snabbis. Så kommer mamma ner igen, så på kvällen blir det la Thn :)


Tekla fick en ny nalle av Mompa idag med som hon verkligen älskar :p haha
Glad för att Tekla inte ens försökt ta Evert, då hade jag inte blivit så glader, Evert som är så jävla söt. Mouhahaha. Och ja, jag fyller 24 och har en nalle. Haha eller rättare skrivet jag har en del nallar. ;d oerhört söta är dom alla (y)


Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: