annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

hos vackra momp.

Kategori: Allmänt

sitter hemma hos min vackra mompa och pelleson.
vi åkte hit igår :)

påskhelgen har gått ganska fort ändå. ;O
i torsdags hade vi kurs på förmiddagen, sen drog jag och jennie å tränade lite.
sen vidare hem. på eftermiddagen/kvällen vandra jag över till jennie och drack lite.
sen skulle vi till joel, innan vi åkte dit så kom jimmy också.
så spenderade vi kvällen hos joel (y)
regnade som fasen när vi vandra hem på natten ;O haha

fredagen spenderade jag med min vackra fruuuuu och jimmy.
drack lite öl, sen blev det en snabbis hos lars, men sen vandra vi till christian ;D

igår åkte vi hiiit :) träffa vackra vackra mompa är alltid roligt :d
men jag somnade ganska fort här haha :P trött och sliten anniejävel. haha

kommande vecka känns det som om jag har massa olika saker att göra xd fast det inte är så :P haha


over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: