annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Måndagens slut

Kategori: Allmänt

Nu är denna måndagen slut :)
Ligger i min säng och ska strax sova, mini sover här i natt också, hon sov här natten till idag med. :)


I lördags kom min vackra mamma till mig. Hämtade mig nere vid Erikshjälpen när jag slutat. Så åkte vi hem till mig, gjorde oss i ordning och drinkade lite. Jennie, Marika, ewelina och Kristian kom hit med. Vid en sju drog vi vidare till någon mamma kände, (mupp) hahaha efter varit där en sväng och inte direkt fick vara kvar för agro Annie kom fram mot tanten där, störda tant! Så åkte vi till Babylon, satt där ett litet tag, sjöng kareoke med Kristian gjorde jag med :p grymt. Haha sedan åkte vi till Vänersborg och hem till Carl och drack lite där. Efter det blev det att dra hem. Jävla gott att komma hem :)

Söndagen var en allmänt lugn dag. Orka icke något speciellt. Haha

Idag har vi inte gjort så mycket heller förutom att varit och tränat. Gottis. Ska dit imorgon igen, sen lite ärenden i stan och sedan hem igen för att städa, kanske kolla om det finns tvätt tid med.

Haha, måste ner med stolar i mitt förråd med, då tre har gått sönder. Så nu har jag 2 köksstolar, en plaststol och en halv datastol kvar xd sånt som händer. Såg också igår att mitt kylskåp flyttat sig ?! Hur det nu har gått till. Det är tillbaka på sin vanliga plats nu, när jag låg i sängen med så såg jag att någon ställt ett glas uppe på min garderob också. Haha oj oj. Nu väntar jag på att det ska bli valborg, så man kan grilla, drinka och ha allmänt trevligt :)



Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: