annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

flytt

Kategori: Allmänt

nu var det allt ett tag sedan igen sen jag skrev.
blir inte så ofta nu. men skitsamma :P

har i alla fall fått flyttat :)
idag har jag bott i lägenheten en vecka :P
jääääävla fin är den.
tekla trivs som fisken i vattnet. haha
nu har hon stort att vandra omkring på.

min älskade mamma var här hela förra helgen och hjälpte mig.
underbaraste mamman ever. ställer alltid upp <3
bertil och marika hjälpte även till.
så nu är det fin fint här.


har precis städat upp lite här, lika bra att ta en städning varje dag.
så blir det inte stökigt. min tekla fäller hår som faaaasen.
nog dags att jag hämtar min dammsugare av jennie.
men har allt fått låna idas henry och han gjorde ett bra jobb.
sög upp alla teklas hår :P hahah


gott med helg tycker jag dååå.
på söndag blir det bingolotto med jennie. (y)
då ska vi ta hem alla miljoner xd

snart fyller min älskade mamma år med ;O den 18 februari (förövrigt samma dag som John Travolta;) ) .
då blir det tjej fest i thn för mamma :)

min vackra flicka på balkongen (y)

over and out



Kommentarer


Kommentera inlägget här: