annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

knappt levande.

Kategori: Allmänt

oerhört trött och seg idag, illamående som bara faaaaaan. usch på detta.
min vackra mamma har lämnat mig i min ensamhet. så nu kommer jag sakna henne som bara faaan.
men har haft en trevlig helg med henne och marika. (y) även min fjun i fredaags :D
vackra vackra fjun.
snart kommer mini hit också. (y) blir nog bingolotto och skit idag med henne.
vackra vackra mini.

vaaaackra vaaaaackra tekla ligger och sover i min säng. den stackaren löper fortfarande.
min fina flicka.



alltid är det något med, alltid något något något som man får reda på eller märker.
liar liar. att man orkar. ;O inte jag ialla fall. uuuuusch.


nu tror jag bestämt tekla la av en fjärt ;O mindre treeeevligt.
att jag kan ha något så vackert som tekla. heelt otroligt. underbarare finns inte.



neeee, nu lämnar jag detta och vilar tills mini kommer till mig :D kanske slår fjun en signal med.
bara för att hoo e sååå vaaaaaacker. (y)






over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: