annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

spinnvill

Kategori: Allmänt

nu var det ett jävla tag sedan sist igen ;O
haha.
glömmer ena bort att skriva ibland.

har upptäckt en mindre trevlig sak, min tekla håller på att börja löpa -.-
uuuuff. så nu får hon ha på sina löptrosor eller vad man kallar det. haha

trivs oerhört bra i min lägenhet. det tror jag tekla gör med :)

igår var det alla hjärtans dag, det firade jag med att tvätta och städa.
senare på kvällen med systra mi. Kollade på whats your number och lite så.
trevligt. :) självklart var min tekla med också.
den lilla flickan förgyllar verkligen mitt liv.
om två dagar är det 2 år sedan jag hämtade hem henne tror jag. :)
shiit vad tiden går fort. kommer ihåg när vi kom hem till min morbror för att hämta henne och
två av hennes systrar. vad rädd hon var, gömde sig under en stol. men fram fick jag henne allt.
fick krypa på golvet. så stora tassar, stora öron och en stor svans på en liten kropp.
underbart söööt. nu har hon verkligen växt till sig i dom. men fortfarande lika söööt.

solen lyser ut (y) hoppas på ingen mer snö och att våren kommer nu.

jävla trött på all snö. uuuuusch.

på lördag fyller min vackra mamma 60 (y) så då kommer hon hit, så ska vi åka

på tjej fest för henne i thn. hoppas hon får det jätte roligt. :) saknar min lilla mompa.

ne nu ska jag ta och göra mig iordning och gå ut med tekla i det fina vädret. :)

badade igår. :) sköööönt :D

over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: