annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Film och tvätt fredag :)

Kategori: Allmänt

En mycket lugn fredag :) gooott.
Har spenderat mesta delen av dagen med Jennie, fast nu är hon ute och dricker öl med folk. Har även tvättat och plockat lite. Jävla tvättmaskin som låste sig innan tiden var slut, så jag fick inte ut mina kläder på sista tvätten. Får vänta tills den får ström vid sju imorgon så jag kan hämta det. Jävla skit.

Igår drog jag hem till Sabine en sväng och tog någon öl, sen drog vi till suads. Men cykla hem inte allt för sent, hämta upp Jennie innan med. Så sov hon hos mig. Hon har sovit här dom flesta nätterna denna vecka, hon ska även sova här i natt.


Just ja, köpte en rosa änglatrumpet idag med :d hoppas den växer upp och blir jätte stor :d med massa blommor.

Snart får jag ta och lägga mig så jag orkar upp imorgon och ner till Erikshjälpen. På måndag börjar jag även praktisera. Undra hur pigg jag kommer vara den första veckan?! Enda dagen jag har sov morgon är söndag. Annars har jag praktik måndag-fredag. Erikshjälpen onsdag och lördag. Men det ska nog gå bra.

Ne nu ska jag kolla klart filmen sen sova :)

Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: