annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Irriterande ......

Kategori: Allmänt

Att jag aldrig kan bli frisk -.- jävla förkylning. Varför ska man bli sjuuuk för. Så ofta blir jag inte sjuk, men ni det senaste har jag varit sjuk länge också. Irriterad Annie -.-


Idag har vi varit på kursen. (y) bara missat den en gång i måndags. Idag pratade vi om kondition och sedan kollade vi in sportlifes anläggning, skulle också kollat in Friskis, men jag har ju kort där så behövde ju inte kolla in det :p så jag och fru gick till af för att kolla när hennes möte var. Men hon hade inget möte :p


Imorgon ska vi på någon information om att jobba utomlands eller något. Kanske blir så :p


Sen ska jag och mini till Friskis :)

Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: