annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

it will rain

Kategori: Allmänt

precis kollat på två avsnitt till av soa (y)
haha vilken skillnad ändå på serierna jag ser på xd
först massa massa glee sen detta.
men glee är allt bäst ;D mouhahaha

idag har jag och frupih varit och vandrat i bergen en stund, gott.
tur det icke var någon älg där. då hade jag dött.
kom jägare ur skogen med när vi gått klart, men dom hade inte fått något.
haha fruu halkade på is med xd hahah hon lyckas alltid med något :P


när jag kom hem blev det till att tvätta, gott att ha det gjort.
så nu är allt rent. hihih sen kom jennie hit en sväng med, så gjorde vi mat.
sen vandra jag med henne till torpa och sedan hem igen.

oooh, fick värsta fina örhängena av henne med som hon köpte på överby idag.
annie like like like.


imorgon blir det att gå in  till stan, ska göra någon hälso sak för hälsa och livsstil.
får la se hur det går :P haha


oerhört tyst det är här, förutom lite musik då.
men känns ändå som om det är hur tyst som hellst, kanske för att teklan
sover som en sten. min vackra vackra flicka.
lite uttråkad är jag med ;O hohohoho


over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: