annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Massor med fredag

Kategori: Allmänt

Min moder har sovit hos mig i natt :) vackra vackra mamma :)

Denna vecka har vi grejjat en massa i brunnshult för att få det klart, sen har jag även haft olika möten och kurs :p


Igåååår jag och fru tog oss några groggs (y) sen åkte vi till backstage.
Och min vackra fruu kom in trots att hon inte hade legg :p mycket braaaa
Fy så fjolliga vi är ibland när vi dricker :p skriver och säger massa knäppa saker hahaha som alltid. Men det är kuuul ibland :p imorse när jag vaknade så vakna jag i fel ände av sängen ;o
Vet inte vad jag haft för mig. Blev ju nästan kvävd i natt så kan varit det, eller så allmänt jag däckade av åt fel håll ?!

Sen idag har vi varit i huset med och grejat. :p ååååh imorgon jag ska åka till vackra Mompa för vi ska till Huskvarna park och slänga på våra lurviga. Treeeevligt hihihihi



Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: