annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

w00p w00p

Kategori: Allmänt

nyss kommit hem från systra mii. :P
trötter annie idag. haha
dagen började med hälsa och livsstil (y)
först lite prat och sedan gick vi bort och boxades lite.
så nu vet jag att det är jag inget bra på :P men kul att pröva ialla fall.
efter det blev det snabb hem och duscha å sånt för att göra mig klar
för mitt möte. vilket gick braa tycker jag dååå. hihihih
efter det möte frupih mej vid hundgården med tekla, så hon fick springa lite.
sen vandra vi bort mot torpa så hon kunde åka med daniel och jag gå hem till jennie.
åt middag hos mini. sen en sväng till torpa och sedan vandra jag heem :P
nu är det städa på schemat. sen kanske lite soa och sedan sova, så jag kommer upp
imorgon, inte allt för sent. ;D


och heeelgen som var måste jag ju skriva lite om med. ;D
blev tacos och så hos daniel i fredags. treeevligt.
på lördagen blev det lars. treeevligt treeeeeeevligt tycker annie (y)
söndagen var allmänt slapp dag, spelade bingolotto med jennie och så.
men ingen vinst som vanligt -.- usch usch haha



Jag i lördaaaaags :P oerhört vacker min, men vem bryr sig ;D

 

 

over and out



Kommentarer


Kommentera inlägget här: