annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

w00p?!

Kategori: Allmänt

Varit uppe i ca en timma, och idag för en gångs skull känner jag mig inte så trött (y) om ungefär 1,5 timma ska jag möta fru, så ska vi vandra bort till komvux för kurs :) idag ska vi visst prova på spinning, spännande. Får hoppas min hosta och lilla förkylning som är kvar inte håller på då. ;o



Igår kom Bertil och hämtade mig, han ville köpa skor åt mig :d hihi gott :d han köpte även strumpor, byxor, lite mat, cigg och en stor påse med hundmat till Tekla 15 kg. Så nu är både jag och Tekla nöjda. Ska över till honom på tisdag och städa för honom som tack :) inte för att han har något speciellt att städa, men damma och tvätta fönster å sånt blir det. :p


Tvättade även igår igen, så nu är allt rent igen :d lika bra att tvätta ganska ofta så blir det inte så mycket varje gång.

Jennie kom även en sväng igår :) hon blev fast med att spela på min mobil. Haha hon kämpar den :p.


Ne nu får jag snart börja göra mig klar.


Over and out


Kommentarer


Kommentera inlägget här: