annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Maaaaaaj

Kategori: Allmänt

Går ganska lång tid mellan jag skriver något :p glömmer bort i bland.


Tekla och tequila funkar jättebra ihop. Sover tillochmed bredvid varandra nu.
Tyko som numera heter Linus har flyttat till min Mompa. Så hon får lite sällskap med. Jennie skaffade ju med sig en kattunge som vi också trodde var hona men som visade sig vara en hane. Jaha funkar det med, han och kiko leker massa dom med :p idag blir dom alla 11 veckor. :)

Redan gått en hel del dagar in på maj, shit vad tiden går fort. I helgen var det melleruds crusing med, då åkte vi i kristians bil. Var roligt men blev inte så jätte sent. söndagen spenderade vi som vanligt typ med att kolla på film och sånt. Igår höll jag på att städa en del vilket verkligen behövdes, ska fortsätta idag :p

Sen imorgon är det dags för Erikshjälpen igen :) så får jag se vad som mer händer. Träna antagligen också med Jennie :)

Funderar på att städa upp det sista här och sedan ta mig en lång promenad med Tekla. Om inte Jennie hinner komma hit först så vi ska till stan och träna ååå hämta våra västar (y)


Nu en snabbis över till ida :)


Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: