annienilsbakken

Blogg om vardag, tankar och hur det är att vara mamma :)

Lördag

Kategori:

Vaknade ca 06.20, kollade på klockan å fick lite små panik om att jag försovit mig till jobbet, men så kom jag på att det är ju lördag xd så nu sitter jag här och kollar på tv medan Jimmy ligger och sover. Väntar på att klockan ska bli nio så netto öppnar, ska dit å köpa lite hundmat till min Tekla :)
Lite burkar åt henne. Torrfoder har hon en massa men hon tycker det är godare med burk :p

Igår var en lugn dag, efter jobbet gick vi en liten runda med Jimmys mamma och Mia, Sen kom Daniel så då åkte vi med honom till mamma å hälsade på lite. Hon skulle till babylon. :p
När vi kom hem satt vi på i walk the line. Åt lite och så. Sedan la vi oss i sängen och jag sten somna ;oo märkte inte något av vad Jimmy gjort eller när han ens la sig xd

Idag blir det bort till min lägenhet och rensa lite som vi kan ha med till marknad. Jag och daniel ska dit imorgon igen. Gott att bli av med saker samt att få lite för det. Tänkte även köpa lite smink när vi ändå är där :pp
Det är alltid kul :))

Ne nu ska jag strax göra mig i ordning så jag är klar när affären öppnar :pp


Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: